вторник, 24 юли 2012 г.

Първа публикация или Продуктите които използвам в момента


Здравейте, здравейте! Чудех се каква да бъде първата ми статия и реших, да ви споделя за основните продукти които използвам за ежедневието (като грим)  и кои са те в момента.
 Та съвсем оснвните неща които ползвам са:
1. Фон дьо тен/Тониращ крем
2.Коректор
3.Пудра
4.Руж
5.Спирала
6.Сенки за вежди
7.Гел за вежди
Ами... не изглеждат малко, но повярвайте ми не са много.

Фьо дьо тен/тониращ крем
 В момента изпозлвам тониращ крем Garnier  Miracle Skin Perfector (light). Много си го харесвам! Хидратира кожата ми добре, не ми е мазен, има добра покривност и струва около 10лв. Не бих го препоръчала на хора с комбинирана към мазна кожа, може да им е прекалено мазен. НО, Garnier излязоха съвсем скоро с версия за комбинирана кожа ;)
Други тонирани кремове които да предложа са Maybelline Dream Fresh BB cream, Лореал също имат BB cream(по-подходящ за комбинирана кожа тъй като има завършек на пудра),  от медицинската козметика SVR имат тониран крем със SPF50 за комбинирана и за суха кожа, Vichy също имат тонирам крем със висок слънцезащитен фактор, Eucerin.. Това са за които се сещам на момента.


Коректор
Коректорът ми в момента е L’OREAL Touche Magique W1. От този тип писалка, които са с четчица от единя край и се върти от другия за да излезе продукта през четчицата. Страхотен коректор за областта под очите, но за съжаление е спрян. Можете да го намерите тук там, където е останал, но не се внася вече. Цветът е много подходящ за мен, има точно толкова покривност колкото трябва и попива добре в кожата и не остава във финните линии около очите.

Пудра
В момента ползвам на Essence fix&matte translucent loose powder. Ами не е кой знае какво, но за цената си (7лв) и количеството, съм доволна. Прахообразна, напълно прозрачна, финна пудра. Не бих казала че матира страхотно, но аз я използвам само да си запеччатвам грима с нея и върши работа.


4.Руж
Най-любимият ми руж! Фирмата е Pineapple... купих го за около 6лв, в една обикновенна квартална дрогерия. Не съм сигурна, защото етикета се е изтрил, но мисля че беше номер 30. Бледо-розов-пепел от рози-пясъчно розов цвят с доста блестящи частици. Не е блестящ целия, а има отделни блестящи частички, които за моя изненада стоят много добре на лицето! Много си го харесвам вече се вижда доста от дъното на опаковката :(

 

5.Спирала
Това е едно от нещата, които рядко си купувам втори път същото. Не защото не ги харесвам, а просто защото винаги искам да пробвам нова!
В момента използвам Maybelline Falsies и съм супер доволна! Какъв шок, беше толкова нашумяла преди време, а аз просто отказвах да я пробвам! Е, дойде и нейното време J Харесвам я, седи много хубаво на миглите ми. Не ги одължава, но някак си ги повдига и придава хубав обем. Определено не е най-естествено седящата спирала, но аз и не харесвам много „естествени”.

6.Сенки за вежди
Дааа знам,знам. Защо използвам сенки за веждите си, а не молив?!
Ами защото изглежда много, много по-естествено. Аз имам,като цяло, дебели вежди. Мразя тънки „чалга” вежди! Харесвам дебелите вежди! Използвам някакъв сет за вежди на Essence с два нюанса, за блондинки и за брюнетки . Става, но в момента си търся по-подходящ  цвят, защото брюнетения ми е малко прекалено топъл нюанс.
7. Гел за вежди
В момента на Golden rose, по принцип какъвто имам. J

Това беше за днеска, ако имате някакви въпроси, в удоволствие ще се радвам да отговоря! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар