петък, 22 март 2013 г.

30 DAY BEAUTY BLOG CHALLENGE Day 20 — Favorite Mascara



Привет мили дами! 

Темата ни за днес е любима спирала. Естествено, както можете да се досетите, ми е много трудно да избера само 1 любима, но след известно време в премисляне се спрях на my all time favorite.

Става въпрос за Max Factor False lash effect.



Най-любимата ми спирала до момента. Огромна силиконова четка, която обаче прави миглите страхотни. Макар да се казва False lash effect, по мое мнение има доста естествен ефект от 1 нанасяне. Разбира се, ако сложите 2 3 слоя миглите ви стават наистина като изкуствени.
Обожавам я! Рядко обаче ми се дават 20+лв за спирала, за това чакам техните лимитирани серии, когато я пускат на 12-13лв.

Е, това беше от мен за днес. Пожелавам ви един много хубав ден, въпреки студеното и мрачно време навън! До утре! :)

1 коментар:

  1. И на мен това е най-най-най любимата спирала вече 2 години. И също като теб я купувам предимно в лимитирани, по-изгоднии ценово серии и всеки пък се чувствам страшна късметлийка :))

    ОтговорИзтриване