петък, 19 април 2013 г.

30 DAY BEAUTY BLOG CHALLENGE Day 22 — What Makes You Happy



Здравейте мили дами! Long time no see!
 Извинявам се с цялото си сърце за отсъствието ми, но съм страшно заета и нямам никакви време. Извинявам се също и за това, че това „уж” 30-дневно предизвикателство протича вече 3 месеца. Още малко остана. Ще се опитам да го довърша до края на месеца!
  


Темата за днес е какво ви прави щастливи.
Напоследък щастлива ме прави това да имам време да отида на танци (танцувам салса). Започнах нова работа, която изпива всичкото ми време, но ако трябва да съм честна работата ми също ме прави много щастлива! :)
  Аз съм човек, който оценява това което има! Имам страхотно семейство, приятели и любим човек! Щастливка съм! :)

Хубав ден пожелавам и наистина ми липсва блогът ми, но обещавам да съм по-редовна вече! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар