сряда, 22 май 2013 г.

30 DAY BEAUTY BLOG CHALLENGE DAY 28 - Favorite face powder

Здравейте, здравейте!

Темата за днес е Любима пудра.



(Признавам си, хич не съм подходяща за този таг! ;D)
 Поради моята, нормална/суха кожа, не съм ГОЛЯМ фен на пудрите. Ползвам ги в/у фон дьо тен, за завършек, но не са ми много важни.

Двете, които ползвам в момента са може би любимите ми.

Ползвам на Essence Fix&Matte translucent loose powder от .. супер много време, няма свършване! :D На мен ми върши работа за завършек. Смея да твърдя че не матира, както предполага името й, но пък на мен не ми и трябва.



Използвам също и Loreal True Match Powder, която със сигурност матира повече и е по-дълготрайна.



Не мисля, че скоро ще привърша която и да е от двете, НО когато това се случи смятам да пробвам така хвалената Rimmel Stay Matter Powder. :)

Хубав ден ви пожелавам мили дами!

1 коментар: