сряда, 12 юни 2013 г.

BIODERMA Photoderm BRONZE SPF 30 Invisible mist (Compliment from BIODERMA)



Здравейте дами :)
 
Миналата седмица получих много сладък пакет от BIODERMA. 


В него има мостри на мицеларна вода Sensibio H2O, Sebium global intensive purifying care, Photoderm MAX SPF50+ Ultra-fluid suncare, Matricium (което си признавам, че съм чувала, но нямам идея какво е) и Photoderm BRONZE SPF30 Invisible mist  for sensitive skin; Stimulates the natural tan; Non oily; Non sticky; Alcohol free; Paraben free; Water resistant в пълен размер.
И да не пропуснем чантичката, която е толко сладка, че щях да умра!

Постът ми днес е посветен именно на Photoderm BRONZE SPF30 Invisible mist.




Още на следващия ден, след като получих пакета, имах възможността да го пробвам. Е, не беше full on тест на плажа, за жалост, но пък беше на полянка на вилата. Изопнах се на тревата около 12ч. на обяд (точно когато НЕ трябва) и си напръсках краката хубаво.

Първо, аромата…. Не мога да ви кажа на какво е точно, според мен е типична миризма за слънцезащитен продукт, която аз харесвам, и толкова ми замириса на море, че щях да се разплача.
Второ, пръскалката разпръсква много фин облак, което аз харесвам, защото не се стича след като се напръскам и не трябва да гоня капките после …
Сухо олио е, не е прекалено мазно, много е приятно, прави кожата много мекичка.  
След може би час, ако не и по-малко, вече имах видима разлика. Честно казано изобщо не очаквах! Аз не почернявам бързо и когато отида на море ми трябват поне  5-6 часа печене за видима разлика. Не изгорях грам. 

След това решихме, че ще поправяме шофьорския тен на приятеля ми, за което също помогна! Той си имаше голяма разлика и не можа да се заличи напълно, но със сигурност се разми доста! Той преживя миризмата на море още по-тежко… 


В крайна сметка, мисля че това е страхотен продукт. Да, беше ми предоставен от BIODERMA, но аз със сигурност бих си го купила!
Много благодаря на BIODERMA за предоставените продукти!

До следващия път дами и радвайте се на малките неща в живота! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар