неделя, 30 октомври 2016 г.

Empties - Second part - Make-up



Здравейте, това е част 2 от empties поста ми за октомври.

Днес ще ви покажа всички грим продукти, които изхабих за последните 2-3 месеца.
Ако не сте видели 1вата част от поста, можете да я разгледате тук.



Повечето продукти днес са ми любимци. Да започнем с base продуктите.

Фон дьо тенът Revlon Colorstay-  абсолютен култов продукт на пазара и с причина! Страхотно покритие, страхотна издръжливост, като цяло добър избор на цветове Иии отскоро се предлага с помпичка! Предлага се в 2 варианта – за комбинирана мазна кожа и за суха кожа.  Ако не сте го пробвали… не знам какво чакате..

Catrice Liquid Camouflage concealerДава доста плътно покритие. Ползвах го под очите и на лицето. Ужасно ме дразни миризмата му, супер силен парфюмен аромат. Ако сте чувствителни към аромати не ви го препоръчвам, иначе е доста добър коректор за цената си!

Loreal True match concealer Харесва ми, но не ми е любим. Има добро покритие, но не чак толкова плътно колкото този на Catrice. Не ми харесва, че съм точно м/у двата цвята, които се предлагат, Vanilla и Cream.

Любимата ми компактна пудра Essence All About Matt! Много добра пудра, особено за супер ниската си цена от около 6лв. Използвах я за baking, или само за фиксиране на фон дьо тена. Направи ми впечатление, че доста бързо я изразходвах, но това си е мой проблем като цяло. Единственото нещо което ме дразни, е че е супер трудна за откриване напоследък! Не знам дали я спират или просто много хора я харесват, но ми е много трудно да я намирам по стелажите на марката :/

Един също култов продукт е Maybelline Lash Sensational mascara. Много хубава спирала! Разделя миглите, придава обем и е много черна! Е… малко трудно се сваля, но това е по-скоро + защото не се размазва ;)

Clinique Bottom Lash Mascaraоще една много добра спирала. Ако не сте чували за нея, това е спирала само за долните мигли. Четчицата й е супер мъничка (като на гел за вежди) и захваща всяка мигличка. Формулата е от типа tubbing mascara, която не се замазва, не се разтича и не се рони. Супер е, само дето от известно време не се предлага в магазините на марката и трябва да я поръчвам online.

Като стана дума за гел за вежди, любимият ми Essence Make me brow. Пробвах и другият такъв продукт на марката, който излезе с колекцията им за вежди преди време, но далеч предпочитам този. Цвета му е много по-подходящ за мен, също и четчицата е много по-добра. Другата събира СУПЕР много продукт и трябва да Остъргвам цялата, преди да нанеса…не, мерси. Това си ми е любимият гел за вежди, вече преполових и новата си опакова!

 И ще завършим с два продукта за устни:

Моят all-time-favorite продукт за устни – Revlon Kissable Balm Stain в цвят Honey. Изхабих го ДО ДЪНО! Много е приятен на устните, точно като балсам, цвета му е много приятно розово, което се променя на устните и издържа дълго тъй като е stain.Много си го обичам, защото ми е супер подходящ за ежедневието. Още не съм го подновила, но имам толкова много други червила, че отлагам за сега, но ще видим до кога…

И последният продукт за когото ще говоря в този пост е гланц за устни. Това е Christian Breton XL Lip. Това е гланц/балсам за устни, който придава лек обем на устните. Има това типично ментово усещане, което имат повечето такива продукти, което за мен лично е приятно. Прозрачен е, може да си носи под или над всякакво червило. Харесва ми защото освен, че придава обем на устните ми, и ги хидратира много добре. Можете да намерите продуктите на марката в www.beprof.bg ;) (не съм спонсорирана, просто ви казвам къде можете да намерите марката!)

Хубав ден ви пожелавам! <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар