петък, 10 февруари 2017 г.

Catrice HD Liquid Coverage Foundation - Review



В ежедневието си нося фон дьо тен почти всеки ден. По тази причина предпочитам да залагам на дрогерийния клас козметика за ежедневието си. 

Преди няколко месеца, когато го лансираха, този фон дьо тен много нашумя. Почти всички бг бюти блогъри писаха за него. За това когато дойде момента да подновя фон дьо тена си, реших да го пробвам.

Това е  Catrice HD Liquid Coverage foundation. От марката обещават 24 часова издръжливост, матиращ ефект и ефект втора кожа(т.е леко усещане, а не като маска).  Опаковка е много симпатична, стъклено шише с пипетка тъй като формулата е много течна.На мен лично опаковката ми допада.Аз използвам най-светлият цвят 010 light beige, които е сравнително неутрален.



Нанасям го с гъбичка, защото дава най-естествен финиш, матов но не прекалено. Лек е, не се усеща тежък на кожата, но дава доста добро покритие. Едва ли издържа 24 часа, но се справя добре за 8-10ч. Супер за ежедневна употреба! 

И тук идва един голям 

Единственият недостатък по мое мнение, е че оксидира много! За радост несе забелязва прекалееено много когато е вече нанесен, но ако го оставите на ръката си за известно време ….разликата която се получава в цвета е огромна!




капката от долу е седяла на кожата ми 5 мин, капката отгоре е току що нанесена
  
Това за мен е доста голям недостатък, до такава степен, че още не съм решила дали да продължа да го ползвам, което е жалко, защото иначе е хубав продукт. Само и единствено за това не бих го препоръчала.

Вие пробвали ли сте го? Интересно ми е какво е мненивието ви за него.

Няма коментари:

Публикуване на коментар