петък, 8 февруари 2013 г.

30 DAY BEAUTY BLOG CHALLENGE Day 8 - Top 3 Favorite Clothing Brands



Здравейте дами! Как сте в днешния заснежен ден?

от интернет


Темата за днес е любими марки за дрехи. Обичам дрехите. За мен е много важно какво съм облякла, не как изглеждам според другите, а как се чувствам аз. Мисля, че повечето от вас ще се съгласят с това, че ако облечем нещо в което не се харесваме, или просто не сме в настроение за него, после цял ден не се чувстваме добре.

Въпреки, че много обичам дрехите, нямам някакви СТРАШНО любими марки. Мразя да давам много пари за дрехи, купувам това което смятам, че си струва парите. Ще ви кажа 3те марки,  за които се сещам prima vista, които харесвам.


Първата е MANGO. Стилът им е като цяло по-консервативен, семпъл, не крещяш, но в същото време модерен. По мое мнение обаче, повечето пъти нещата им са много надценени. За там чакам намаления, не защото е скъпо, а просто защото нещата със сигурност не струват редовните си цени.

от интернет


Друг магазин, който харесвам много е NEY YORKER. Много различен от MANGO. Там винаги има нещо, което ще харесам, основно от Basics линията им. Попадала съм също, няколко пъти, и на обувки, които харесвам много. Любимият ми чифт обувки „за всички времена” , до момента, е от там. Може би 1 година, живях в тези обувки! Много ги обичам!

от интернет


Последният магазин, за който ще говоря е TERRANOVA. Колкото и да ми се иска, да не харесвам магазина, много често се намирам пазарувайки там. Отново, ужасно надценени стоки. Като качество …. не добро. Пак, пазарувам по разпродажбите им. Нищо кой знае какво, но имат добри попадения.(В момента има голяма разпродажба в магазина им на Пиротска!)

от интернет


Съжалявам, ако днешната публикация не ви е била особено интересна, просто не държа на марки, купувам това което ми харесва и това което си струва парите.

Обмислям по-натам да направя серия Outfit Of The Day (OOTD). Ако смятате, че би ви било интересно, моля споделете мнението си. :)

Хубав ден пожелавам на всички и до утре!

Няма коментари:

Публикуване на коментар