вторник, 5 февруари 2013 г.

30 DAY BEAUTY BLOG CHALLENGE Days 3, 4 and 5



Здравейте мили дами!
Ужасно съжалявам за тези два дни, в които не съм писала статии. Днес в една статия ще ви покажа ден 3, 4 и 5.


Day 3 Favorite brush

Любимата ми четка е ето тази кабуки.






Купих я от www.dealextreme.com за не повече от 2-3$. Много е мека, много е гъста и очудващо не се разпада. Е, пада по някой косъм от време на време, но не се „скубе”. С нея нанасям пудра и след като съм сложила руж и бронзър, леко разнасям за да се уверя, че няма линии. 


Day 4 Favorite foundation

Тук нямам, някой "супер любимец". Не нося много, много фон дьо тен може би от преди лятото, тъй като кожата ми изглежда добре и предпочитам BB. Но фаворитът ми като цяло мисля, че е Maybelline Affinitone Mineral. Подходящ е за чувствителна кожа,без масла, без талк, без парфюм, с SPF 18. Много е лек, не омазнява, има средна покривност, която ми е напълно достатъчна. Като цяло гамата е с малко по-жълтеникави нюанси, но на мен ми пасват перфектно. Харесвам си го много и мисля, че до момента това е любимият ми фон дьо тен. Имам цвят 10 IVORY за през зимата и 21 NUDE за през лятото.


Day 5 Favorite makeup brand

Тук също съм леко затруднена. За жалост  не съм пробвала нищо от високия клас козметика, така че ще трябва да е от масовата. Може би Maybelline. Както споменах в Day 4 любимият ми фон дьо тен е от тях. Също така любимата ми спирала Falsies(очаквайте review на Falsies Feather Look скоро!). Както казах фон дьо тените им са хубави, спиралите също, червилата също не са лоши, имам доста цветни моливи за очи от тях, харесвам ружовете и бронзърите също. Мисля, че като цяло имат много добри попадения.



Това е от мен. Обещавам Day 6 на време! :) 



Няма коментари:

Публикуване на коментар