вторник, 9 юли 2013 г.

TAG: Liebster Blog Award Tag VOL.2




Здравейте мили дами. Днес ще направя vol.2 на The Liebster blog award, тъй като ме тагнаха още 2 мили момичета и не мога да им откажа. :)

Започваме с въпросите на Sunday Fairytail 

1.Защо реши да направиш блог? 
Защото четя много блогове, абонирана съм към много момичета в youtube, но не се престраших да правя клипчета и реших, че трябва да си направя блог! :)


2- Купуваш ли повече козметика от времето преди да започнеш блога?
Ами… честно казано, май не. Мисля, че преди купувах всякакви неща само за да ги пробвам, а сега виждам ревю на някой продукт и повече мога да преценя дали би ми харесал или не… но всичко си има изключения… например вчера си купих 4 червила … :D


3- Интересуваш ли се от блогове за мода?
Да, много! Обожавам козметиката, но също така обожавам модата! Дрехите, ОБУВКИТЕ, аксесоари… всичко…


4- Бяла или декоративна козметика предпочиташ?
И двете. Обожавам грима и всичко което можеш да направиш с него, но за красив грим трябва красива кожа :)


5- Кой е най-големият ти успех досега?
Ами лично за мен, това което аз считам за най-голям успех, е това че вие четете блога ми и го харесвате! Чувството, че някой харесва това което правиш и му е приятно да си загуби малко време с  това, е уникално!


6- Имаш ли някакво хоби извън това блога?
Гримът и блогът са най-големите ми хобита. Също много обичам да чета книжки, но за съжаление намирам все по-малко време за хобитата си, заради което се чувствам ужасно. :(


7- Излизаш ли от вкъщи без грим?
По принцип, без проблем. В последно време обаче, кожата ми не е в най-добрата си форма, за това гледам да сложа поне малко коректор.


8- Имаш ли любими магазини/марки?
Не смея да кажа, че имам любими. Обичам да пробвам различни неща от различни марки.:)


9- За какво мечтаеш?
Мечтая … да имам работа, която да обожавам. Работа, която да не отнема цялото ми време. Аз съм човек,който винаги се занимава с няколко неща, но това изиска време. Искам да пътувам, искам да видя много места, да срещна много хора, да правя много неща…
Мечтая да живея спокойно с love of my life, … някой ден да си имам малко същество, което да е смисъла на живота ми, да имам цялото време на света за да си го отгледам, вместо да го подмятам по детски градини, лелки, гледачки и тн … За много неща мечтая :)


10- Какви са летните ти планове?
Ами освен, да съм на работа…. Планирам почивка в края на август, още не знам къде..


А сега и въпросите от Ина


1. Кое умение бихте искали да притежавате?
Страшно ме засече тука … още с 1вия въпрос :D …

2. Кой е първият филм, който сте гледали на кино?
Таласъми ООД  ;D

3. Каква е любимата черта в характера ви?
Упорита съм. Никога не се давам. Имам страхотно себеуважение. Знам, какво е добро за мен, какво е правилно, и грам не ми пука какво мислят другите.

4. Пиърсинг или татуировка? Защо?
И двете! Как защо… :D защо не!? Не мога да кажа конкретно защо… без татуйровката и обиците ми, нямаше да съм аз, със сигурност!

5. От къде черпите вдъхновение в живота и в блога?
От живота. От хората, които срещам и нещата които виждам ..

6. Имате ли домашен любимец, отглеждате ли растения?
Имам котки, които обожавам! Бях се вманиачила с орхидеи, но са толкова бавни, че почти ги зарязах.

7. Каква е мечтаната ваканция за вас?
На много и различни места!

8. Любима група, певец или жанр музика?
Любимите ми групи : Maroon 5 и Metallica(нищо общо, знам :D) ;жанр, нямам любим, харесвам рок,но като цяло слушам каквото ми харесва; напоследък много харесвам Bruno Mars, също обожавам Adele.

9. Интересувате ли се от политика? (ако не искате не е нужно да казвате дали симпатизирате на някоя партия или не, просто да или не също върши работа)
Не..

10. Какво искате да постигнете? (Околосветско пътешествие, високоплатена работа и тн)
За мен е много важно вътрешния мир, това да се чувстваш добре в кожата си, да си себе си
Искам да се чувствам добре, която съм и да съм щастлива, за останалите неща като професия, пътешествия и тн ще се потрудя :)


Благодаря ви много мили момичета, че ме тагнахте. Извинявам се за закъснението с отговорите! Отново няма да тагвам никого, мисля че няма блогърка, която да не е правила този таг поне 2 пъти.

Обещавам следващата публикация да е за козметичната ми чантичка! :)
Хубав, слънчев и изпълнен с усмивки ден ви пожелавам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар