понеделник, 29 юли 2013 г.

What's in my make up bag?



Здравейте, здравейте!

Извинявам се за забавянето на тази статия. Днес ще ви покажа какво има в козметичният ми несесер. Имайте предвид, че това са неща които нося със себе си всеки ден, но не използвам всичко всеки ден. Ако например, спя в приятелка и на сутринта трябва да изляза, в несесера имам всичко необходимо. Не съм сигурна, че го обясних разбираемо… :D



Такаааа…започвам съвсем random да вадя неща.


·         Първото нещо, което вадя е светещото ми огледалце на Bourjois, което за жалост вече на нищо на прилича :(
 
·         След това, Clinique Almost lipstick in 40 Spicy honey. Супер хидратиращо, изглежда много тъмно, но всъщност оставя съвсем лек оттенък.



·         Duo ended продукт на Estee Lauder … не съм сигурна как иначе да го нарека. От едната страна Sumptuous спирала, от другата Double Wear Flawless Concealer.  Харесвам много и двата продукта, а така са супер удобни за в чантата.

·         Avon ColorTrend concealer in light, мм става, не ми е любим, но върши работа.

·         Maybelline Water Shine Gloss in 640 natural sunset. Много харесвах тази серия глосове, нз защо я спряха. Супер хидратиращи и без никакво лепкане. Цвета е много естествен.

·         Golden rose lipliner N223 самият молив не е нищо особено, но ми харесва че е матов, няма никакви блестящи частици, и цвета е много подходящ за моя цвят устни.

·         Rimmel Professional eyebrow pencil in 004 black brown – Харесва ми цвета, има четчица на капачката, която е супер удобна.


·         Golden rose lipstick in 122 – като молива, нищо особено като червило, много хубав цвят.

молива за устни на golden rose, червилото на golden rose и молива за вежди на Rimmel



·         Nivea Fruity Shine in Pomegranate– супер доволна съм, имала съм всички варианти. Хидратиращи са, имат много приятен цвят, миришат страхотно.


·         Изкуствена сълза, не мога да кажа марка защото етикета е паднал. Нося лещи и задължително трябва да имам в мен изкуствена сълза.

·         Catrise eye shadow base– хич не съм доволна като база за сенки, но я нося с мен за да я изхабя. Понякога слагам само нея, за лек блясък на клепача.
 
·         Avon Color Trend kiss’n’go lipstick in sugarcane – не ми е любимо, но се насилвам да го използвам.


 

·         Maybelline Line Definer in black Onyx – черен молив, за всеки случай. ;)
 
·         Oriflame Pure Nature ORGANIC Acai berry & Pomegranate smoothing lip balm – едно от любимите ми балсамчета. Много приятно, много мекичко, много хидратиращо, страхотен аромат.
 
·         Eyelash curler –обикновенна, купих я от JUMBO, но ми харесва, че се отваря повече и не е супер извита.
 
·         Avon Planet Spa .. дрдр околоочен крем с черен хайвер – нищо особено, лека хидратиращо гелче с розови частички, който трябва да освежат, но всъщност нищо не правят. Пак … нося го за да го използвам + освежава.
 
·         Любимият ми продукт в несесера Maybelline Dream Fresh BB – любимия ми крем, хидратира страхотно, изранява тена,  прави лицето супер свежо и има SPF30. Много си го обичам!

·         Micro CELL 2000 quick Action Handcreme 2:1 –Кремче за ръце, беше ми подарък когато си купих заздравителя на марката. Харесва ми, много приятна консистенция, попива бързо, приятен аромат и удобна тубичка.

·         Nivea Crème 10ml. – Много мъничка разфасовка, удобна за в чантата, използвам го като балсам за устни или просто кремче за всеки случай.
 
·         Кремообразни сенки на Guerlain – Нямам съвсем определено мнение за тях все още, приятелка ми ги даде съвсем скоро, нося ги в несесера защото са удобни, лесни за нанасяне с бледо лилав цвят, които отива на зеленикавите ми очи.


 
·         Мостричка на Double Wear Powder– Ипозлвам понякога, не толкова често, но е много удобна за чанта . Самата пудра е много хубава. Фен съм на цялата серия Double Wear. 

·         Пак мостричка Tommy Hilfiger Eau de Prep Tommy girl –Много любим аромат, супер свеж, имам голяма разфасовка, но тази нося в чантата си.
 
·         И последно BIODERMA Sensibio H2O 20ml. – Страхотен продукт, няма какво да ви обяснявам, в удобен размер.



Ужас…. Как събирам толкова неща в това несесерче не знам! 
 
Надявам се да ви е било интересно да се разровите в козметичния ми несесер, ако имате някакви въпроси очаквам ги в коментарите!


Също така ако имате някакви желания за бъдещи статии, моля оставете и тях в коментарите!
Хубав ден ви пожелавам и до следващия път! :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар