събота, 17 септември 2016 г.

My new base products - First impressions



  От няколко седмици използвам абсолютно нови продукти за лице, що се отнася до основата.Бих казала, че това са първите ми впечатления, защото ги ползвам от по-малко от месец.

  Нали знаете как понякога изведнъж ти свършват всички продукти! На мен ми се случи така последния месец. Фон дьо тена празен, коректора също, пудра – никаква!
Отидох в Ремедиум да презаредя. 

  Ще забележите че залагам на дълготрайни продукти, просто ги предпочитам.


  Отдавна ми се искаше да пробвам фон дьо тен на Rimmel. Спрях се на Rimmel Lasting Finish 25h with comfort serum. Има страхотно средно до плътно покритие и седи супер естествено на лицето. До преди това ползвах Revlon Colorstay за норм/комбинирана кожа(може би аз съм за версията за суха кожа..) и ми седеше доста по cakey на лицето. С този на Rimmel няма такова нещо. Не знам дали заради този Comfort serum, но седи супер естествено на лицето, доста по-лек се усеща и като дълготрайност мисля, че на моето лице издържа същото време. Бях супер доволна че цвета ми пасва доста добре, защото аз съм с жълти подтонове на кожата и True ivory 103 ми седи супер! За момента съм много доволна!


  За коректор избрах Essence Stay All Day 16h
Струваше 5-6лв, взех „по-тъмния цвят” 10 natural beige, който е доста доста светъл като цяло, но по-светлия беше буквално бял! Използвам го под очите. Не бих го пробвала на пъпки, именно защото е много светъл (за несъвършенства  по лицето използвам my trusty old MAC Prolong wear).Не е супер покривен, но много ми харесва, защото стой много естествено. Хич не харесвам много тежки, плътни коректори под очите, а този се слива перфектно с кожата ми

 И последното което ми трябваше за завършек е пудра.
По принцип харесвам прахообразните, прозрачни пудри. Много се чудих, нямаше кой знае какъв избор от такива и на края се спрях на компактна.


Всички сте чували за небезизвестната Rimmel Stay Matte Powder/ Translucent
Малко ме притесняваше да не е прекалено матираща за мен, но за сега мисля че е окей. Много финно смляна е и за това не стой cakey на лицето въпреки че е матираща. Просто седи гладко и със сигурност прави фон дьо тена ми още по-издръжлив.

Като цяло съм много доволна и от 3те продукта. Имайте предвид, че ги ползвам от около 2 седмици. Ако мнението ми за някой от тях се промени, ще напиша update. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар