четвъртък, 31 януари 2013 г.

Morning and evening skincare routine



Здравейте, здравейте!

Напоследък забелязвам, че кожата на лицето ми се държи все по-добре! Предполагам, че част от заслугата се дължи на факта, че спрях цигарите, както и на факта, че не пия газирани напитки. Другата част обаче, се дължи на продуктите, които използвам. Тъй като продуктите, които използвам сутрин и вечер са почти едни и същи, с малки разлики, реших да ви ги покажа в един пост. Имайте предвид, че аз съм с нормална към суха кожа.
  


  •          Първото нещо, което използвам сутрин е Nivea Visage Aqua Sensation nourishing cleansing cream,  dry to very dry skin. С него измивам лицето. Премахва излишния себум, почиства кожата, освежава я, като същевременно не я изсушава и я оставя мека и нежна.
  •          Първото нещо което използвам вечер е Regal Washing Gel с екстракт от магнолия. Води се за всеки тип кожа.Почиства добре лицето и сваля повечето от грима ми. Мирише приятно, не е много гъст гел, отмива се лесно. Не ми е любим, но не е лош.
  •          След тях, и сутрин и вечер, използвам Micellar Cleansing Water на Blanchette B. В началото малко ме притесняваше факта, че съдържа 2 от така вредните парабени, но след като я използвам вече известно време и се отразява добре на кожата ми, се примирих. Освежава, премахва ако има нещо останало след измиването, и тонизира. А и не можеш да биеш цената от 2,30лв за 200мл!
  •          След като мина лицето с мицеларната вода, напръсквам хубаво с розова вода. Още от ранните ми тийнейджърски години установих, че розовата вода се отразява много добре на кожата ми. От тогава не съм спирала да я използвам. Предпочитам да е пръскалка и да напръсквам лицето си, от колкото да я  използвам с памуче.Нямам предпочитания към конкретна марка.
  •          Кремовете, които използвам сутрин и вечер са от една и съща серия на Орифлейм, Pure Nature Organic Acai & Pomegranate Antioxidant cream, дневен и нощен. Харесвам и двата страшно много! Хидратират страхотно, ухаят страхотно, имат много приятна текстура, която не е прекалено лека, и не е прекалено гъста, не оставят мазен филм в/у кожата,а попиват в нея. Не съм се изпъпчвала от тях, което по принцип ми е проблем с кремовете за лице. Горещо ги препоръчвам! Използвам ги през всички сезони освен през лятото, тогава са ми малко в повече.
  •          За околоочния контур използвам крем на фирмата Ролбос(ако не се лъжа). Всичките им продукти са с ройбос . Моя колежка преди време ми беше препоръчала крема им за лице, който аз така и не пробвах, но реших да пробвам този за околочен контур. Цената беше смешна, нещо до 5лв мисля, а количеството е повече от стандартното за околоочен крем 15мл, 25мл. Кремът не е лош, не е нищо особено, хидратира добре, но оставя малко мазен филм след това. За количеството и цената си е супер де! На мен малко ми втръсна и мисля да го пробутам на майка ми :D Използвам го сутрини вечер.
  •          BioTrade Acne Out cream. Използвам го само ако имам пъпки и го нанасям само в/у тях, сутрин и вечер. Има доста неприятна за мен миризма, но ми помага.
  •          И последно, най-важният ми продукт вечер е вазелинът! Използвам го точно преди да си легна, мажа устните, миглите (да, знам че е странно) и кожичките около ноктите. Можете да използвате за всякакви сухи зони, лакти, колене, пети и др.Сутрин се събуждам се 1 с нова кожа, и с добре подхранени мигли!



Е, това беше от мен за днес.
От утре започвам 30 Day Beauty Blog Challenge, за което много се вълнувам!
Хубав ден пожелавам на всички и до утре! :)

2 коментара:

  1. И аз използвам тази мицеларна вода. Имам и тази на Биодерма и особена разлика не виждам. Розовата вода с пулвелизатор е много добра идея. Ще ми е интересно да чета за предизвикателството. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ще ти бъде интересно! Можеш да очакваш днешния пост малко по-късно. :)

      Изтриване