събота, 6 май 2017 г.

Golden Rose Mini Haul



Спрях се на щанда на Golden Rose, защото исках да видя новите цветове от течните им червила. Досещате се какво се случи…


Да започнем с това за което бях отишла. Видях в профила им в инстаграм, че имат няколко нови естествени/nude/my-lips-but-better цветове и исках да видя дали ще си харесам някой.  За мое съжаление си харесах само 1 цвят. Номер 16 е rosy-peachy-browny-neutral цвят. Не е прекалено тъмен, но не и светъл nude. Прекрасен ежедневен цвят за мен! А ако още не сте чули, течните червила на golden rose са супер комфортни за носене!


Попитах момичето на щанда какво ново имат и тя ми показа сенките за вежди. Честно казано нямах нужда от нови сенки за вежди, тъй като използвам молив по принцип, по-бързо е. НО реших да сменя малко, и да се върна към сенките, просто за разнообразие.


Имаха около ..5-6 цвята, което не е зле за дрогерийния клас. Въпреки, че моите вежди, както и косата ми, са доста тъмни, реших да взема малко по-светъл нюанс – номер 104, така че да изглеждат малко по-меки (и без това са дебелички). Цвета е хубав, идва в комплект с мини четчица, която от едната страна е класическа четка за вежди, а от другата тип дунапренено апликаторче smudger, което е малко странно, но би свършила работа ако нямаш друга. Не ми допада опаковката. Прекалено голяма е само за единична сянка и четчицата не се прибира никъде в опаковката, а е в насипно състояние. Т.е или трябва да си ги държиш в картонената кутийка, или по-добре да си носиш нормална четка за вежди, вместо малката, защото така или иначе ще се загуби на дъното на несесера ти.

И последното нещо, което е и любимото ми, е кремообразен стик руж номер 103. Тооооолкова е красив! Dusty rose/ nude цвят с много финни златисти частици (Не се виждат на лицето, само създават много фин блясък. Бих предпочела да ги няма, но и така си го обичам). Консистенцията  е прекрасна, блендва се много лесно и поне при мен издържа цял ден.По принцип аз съм страхотен почитател на no make up, makeup тренда. Мисля, че е перфектен за ежедневието. От там и страшно харесвам кремообразните ружове. (Ако следите блога ми в последните 2 години, със сигурност сте виждали в няколко мои поста кремообразният руж на Estee Lauder, който обожавам!)




 Щастлива съм с всичките продукти, които купих, но пак казвам ружът ми е любим! Силно го препоръчвам, ако харесвате кремообразни ружове. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар